دانشجویان مهندسی IT دانشگاه صنعتی(مهندسی) فناوری های نوین

دانشجویان مهندسی IT دانشگاه صنعتی(مهندسی) فناوری های نوین
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 197
تعداد آنلاین : 1

مشاهده چت روم

چت و دوستیابی

 

 

بهترین‌شغلها‌برای لیسانسه های کامپیوتر و آی تی: اپلیکیشن نویسی،‌توسعه دهندگان سیستم های نرم افزاری و آنالیزور سیستمها

اینترنت - فارغ التحصیلان دوره های لیسانس کامپیوتر و آی تی جویای کار، اگر دنبال بهترین عنوان شغلی می گردند برای سال آینده میلادی می توانند به توسعه دهندگان نرم افزاری (اپلیکیشن و سیستم های نرم افزاری) و آنالیزور سیستمها فکر کنند.

سازمانهایی که استخدام کننده نیروی لیسانسه هستند در سال آینده میلادی دنبال توسعه دهندگان نرم افزاری و اپلیکیشن نوسان هستند. آنالیزور سیستم های اطلاعات، ادمین شبکه و معمار شبکه های کامپیوتری نیز بدنبال برنامه نویسان در رده های پر فرصت شغلی در سال 2013 جای می گیرند.
دو موسسه CareerBuilder  و EMSI  بر اساس منابع استخراج شده از 90 موسسه در سطح ملی در امریکا به این نتایج رسیده اند.
بر اساس این آمار شغل توسعه دهندگان نرم افزاری (شامل اپلیکیشن نویسی و توسعه سیستم های نرم افزاری) Software Developers (Applications & Systems Software) در دو سال اخیر 7 درصد رشد از سوی سازمانهای درخواست دهنده برای استخدام نیرو داشته است در واقع از 2010 تا زمان آمار گیری این تحقیق تعداد 70872 شغل جدید با این عنوان شغلی در امریکا ایجاد شده است.(در مجموع 997810 نفر با این عنوان مشغول بکار هستند). زون استخدام در مناطقی مانند سن خوزه، سانتا کلارای کالیفرنیا ، سیاتل و واشنگتن بیشتر از سایر مناطق بوده و جذب یک میلیون شغل با این عنوان فرصت خوبی را برای متخصصان آی تی و کامپیوتر فراهم کرده است. (ساعتی 65 دلار می گیرند)
همچنین 26937 فرصت شغلی برای آنالیزورهای سیستم های اطلاعات از سال 2010 فراهم شده که 5 درصد رشد را نشان می دهد.(حدود 530 هزار نفر با این عنوان مشغول بکار هستند). آستین، واشنگتن و سن خوزه و سانی ویل و سانتاکلارا مکانهایی هستند که میتوان دنبال این شغل در سال 2013 گشت.
برای ادمین شبکه ها نیز 360 هزار فرصت شغلی با 5 درصد رشد بوجود آمده و واشنگتن، ارلینگتون، سن خوزه، سانی ویل و سانتا کلارا و کلمبوس، مکانهایی هستند که مهندسان کامپیوتر و آی تی می توانند روی آن برنامه ریزی خوبی برای آینده شغلی خود کنند.
در دسته بندی شماره 8 ، آنالیزورهای امنیت اطلاعات همراه توسعه دهندگان وب و معماران شبکه نیز در مجموع با 315 هزار فرصت شغلی در رده هشتم جدول شغلهای دنیای آی تی قرار گرفته اند.(ساعتی 56 دلار)
 
در زیر عناوین شغلی برتر را می توانید با تعداد نیروهای جذب شده از 2010 بدین سو مشاهده کنید:
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ 22 فروردين 1392برچسب:, توسط